piątek, 9 sierpnia 2013

...

Przepraszam...nie wyrobię się do 15 sierpnia. Do końca historii Anity i Konrada zaplanowałam dwa rozdziały, albo raczej taką ilość tekstu, którą podzielę na dwa rozdziały. W związku  z tym, muszę  wszytko napisać. Po ostatnią kropkę. I już wiem , że się nie wyrobię. Proszę o cierpliwość. Nagrodą pocieszenia będzie to, że rozdziały ukarzą się w  krótkim odstępie czasu, a następne opowiadanie już puka do drzwi wyobraźni. Nowy wygląd bloga też. Mała metamorfoza. Mam nadzieję, że okaże się strzałem w dziesiątkę:)

2 komentarze:

  1. Przeżyjemy c:
    Pozostaje czekanie :3
    A co do wyglądu to ja się niestety nie wypowiem, bo przez mój telefon niewiele można zauważyć c;
    Dużo weny! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tris - obiecuje ,ze jak wyrwę dla siebie trochę czasu wieczorami, to,aż tak długo nie będziesz czekać:) A co do wyglądu - dopiero się pojawi:)

      Usuń